Olimpiada Studentilor Economisti, editia 2009, Sectiunea Marketing, un moment de constructie culturala a timpului economic modern…
Olimpiada Studentilor Economisti, editia 2009, Sectiunea Marketing, organizata in perioada 20-21 noiembrie 2009 de Facultatea de Management-Marketing, Universitatea Romano-Americana (Secretarul acestei cele de-a IV-a editii a Olimpiadei fiind Lector univ. drd. Costel Negricea, membru AROMAR si membru al Comitetului Roman al Distributiei) si de Asociatia Facultatilor de Economie din Romania – AFER (al carei Dircector executiv, Profesorul Constantin Rosca, s-a dovedit a fi un adevarat manager de resurse strategice) constituie un adevarat moment de constructie culturala a timpului economic modern. Editia din acest an a Olimpiadei a confirmat determinarea tinerilor studenti economisti pentru investitia in propriul viitor de afaceri, facandu-se disponibili pentru cunoasterea si abilitatile relevante, tinand pasul cu cerintele mediului de afaceri dinamic competitiv, intelegand ca marketingul este rezultatul planificarii si executiei pline de grija, ca excelenta in marketing este dificil de obtinut, ca deciziile de marketing implica monitorizarea atenta a clientilor si a concurentilor, imbunatatind continuu valoarea ofertei, satisfacand actionarii, angajatii, furnizorii si partenerii de canal. Tinerii studenti economisti participanti la Olimpiada, au convins exigentul si valorosul Juriu, condus de Profesorul Marius Pop de la Facultatea de Stiinte Economice a Universitatii Babes-Bolyai din Cluj-Napoca, ca au inteles recomandarea facuta de Kotler de a inlocui “vechiul marketing” cu “noul marketing” (holistic, strategic, tehnologizat, orientat financiar).
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!