Obiective pe termen scurt, mediu si lung. Viziune strategica

Categories: 09 Apr 2006

 

Calitatea de membru al CRD este deschisa tuturor celor care impartasesc preocuparile asociatiei stiintifice si doresc sa se alature acestei distinse comunitati stiintifice, extinzandu-si cunoasterea prin beneficierea de conexiunile specifice si gasirea raspunsurilor adecvate la intrebari privind modul in care intreprinderea poate invata sa gandeasca despre:

  1. interfete de armonizare;
  2. impactul organizatiei asupra procesului decizional;
  3. dialogul in timp real intre conducerea si lucratorii intreprinderii, intre acestia si actionari sau cu clientii, furnizorii intreprinderii si alte parti afectate de deciziile intreprinderii;
  4. ce parghii si cum utilizeaza intreprinderea in comunicatiile sale (regandirea si redeclararea valorilor intreprinderii trece prin sistemul sau de comunicare care poate aduce impreuna cautatorii de cunoastere);
  5. cat de autentic este perceput brandul intreprinderi;
  6. ce se face in materie de educatie, cercetare-dezvoltare, aliante, adoptand o cultura a colaborarii si evaluand impartirea responsabilitatilor intr-un proiect si riscul interdependentelor;
  7. cum se combina consistenta cu schimbarea fundamentala.             

La nivelul anului 1999 au fost expuse, de exemplu, o serie de rezultate ale cercetarilor efectuate de CRD, respectiv intr-o lucrare de referinta publicata de Academia Romana, in “Observer. Romanian Economic Research”, Caiet de studiu nr.9/1999, avand ca titlu “Parteneriatul consumator – intreprindere producatoare”, fiind reflectata oportunitatea optimizarii corelatiei : promovarea consumatorului ( in contextul reformei comertului national, incluzand dezvoltarea structurilor logistice de distributie adaptate nevoilor locale) – prezervarea pietelor concurentiale (in contextul globalizarii economiei), dupa cum, in anul urmator, au fost prezentate alte concluzii, in lucrarile: « Marketing. Evolutii, experiente, dezvoltari conceptuale», Ed. Expert ;  ”Marketing strategic”, Ed. Millenium Sumarul numarului 4/2006 al prestigioasei reviste a ASE din Bucuresti ’’Analiza si Prospectiva Economica’’ , confirma, de altfel, existenta in cultura organizationala a CRD a preocuparii constante pentru “Inovatia organizationala si imbunatatirea performantei economice”. Dupa cum punctul de vedere publicat in exclusivitate in numarul 4/2006 al revistei “Marketing-Management” a AROMAR confirma convingerea ca responsabilitatea pentru avansul economic organizat poate si trebuie sa fie utilizat pentru a avansa spiritul uman.

 

 

 

 

 

UA-28318306-1