Obiective pe termen scurt, mediu si lung. Viziune strategica
Calitatea de membru al CRD este deschisa tuturor celor care impartasesc preocuparile asociatiei stiintifice si doresc sa se alature acestei distinse comunitati stiintifice, extinzandu-si cunoasterea prin beneficierea de conexiunile specifice si gasirea raspunsurilor adecvate la intrebari privind modul in care intreprinderea poate invata sa gandeasca despre:
- interfete de armonizare;
- impactul organizatiei asupra procesului decizional;
- dialogul in timp real intre conducerea si lucratorii intreprinderii, intre acestia si actionari sau cu clientii, furnizorii intreprinderii si alte parti afectate de deciziile intreprinderii;
- ce parghii si cum utilizeaza intreprinderea in comunicatiile sale (regandirea si redeclararea valorilor intreprinderii trece prin sistemul sau de comunicare care poate aduce impreuna cautatorii de cunoastere);
- cat de autentic este perceput brandul intreprinderi;
- ce se face in materie de educatie, cercetare-dezvoltare, aliante, adoptand o cultura a colaborarii si evaluand impartirea responsabilitatilor intr-un proiect si riscul interdependentelor;
- cum se combina consistenta cu schimbarea fundamentala.
La nivelul anului 1999 au fost expuse, de exemplu, o serie de rezultate ale cercetarilor efectuate de CRD, respectiv intr-o lucrare de referinta publicata de Academia Romana, in “Observer. Romanian Economic Research”, Caiet de studiu nr.9/1999, avand ca titlu “Parteneriatul consumator – intreprindere producatoare”, fiind reflectata oportunitatea optimizarii corelatiei : promovarea consumatorului ( in contextul reformei comertului national, incluzand dezvoltarea structurilor logistice de distributie adaptate nevoilor locale) – prezervarea pietelor concurentiale (in contextul globalizarii economiei), dupa cum, in anul urmator, au fost prezentate alte concluzii, in lucrarile: « Marketing. Evolutii, experiente, dezvoltari conceptuale», Ed. Expert ; ”Marketing strategic”, Ed. Millenium Sumarul numarului 4/2006 al prestigioasei reviste a ASE din Bucuresti ’’Analiza si Prospectiva Economica’’ , confirma, de altfel, existenta in cultura organizationala a CRD a preocuparii constante pentru “Inovatia organizationala si imbunatatirea performantei economice”. Dupa cum punctul de vedere publicat in exclusivitate in numarul 4/2006 al revistei “Marketing-Management” a AROMAR confirma convingerea ca responsabilitatea pentru avansul economic organizat poate si trebuie sa fie utilizat pentru a avansa spiritul uman.