Mass media a evidentiat, de altfel, cu profesionalismul caracteristic, semnalele responsabile transmise de CRD de-a lungul timpului.

Categories: 03 Nov 2004

Sa amintim cateva « titluri » oglindind demersurile consecvente ale CRD si aprecierea  unor publicatii  de  specialitate:      “Este nevoie de rãspundere si profesionalism” “Mesagerul Economic”, nr.15/7-13.04.1997; “Comitetul Roman al Distributiei a facut vineri, 26 septembrie 1997, inca un pas inainte in efortul sau de  a limpezi orizontul evolutiv al societatilor comerciale in etapa actuala”, “Economistul”, nr. 87/1997; “Romania intra in lumea distributiei”, “Adevarul Economic”, nr. 6/1998, (abordand ideea centrala a dezbaterilor ocazionate de lucrarile celui de-al 24-lea Congres International al A.I.D.A., Bucuresti,18-19 mai 1998, Hotelul Athenee Palace Hilton; “Trebuie sa fim constienti ca strategia calitatii este o strategie concurentiala”, ”Economistul”, nr.97/1998 (evidentiind rezonanta aparte pentru economia romaneasca a rezultatelor lucrarilor Congresului International al A.I.D.A., Bucuresti; (Congresul de la Bucuresti al A.I.D.A a constituit adevãrati) “Pasi în directia unui comert european”, “Mesagerul Economic”, nr.22/1998 (saptamanalul a citat, printre altii, pe Presedintele Comisiei pentru Comert si Protectia Consumatorului, Primaria Municipiului Bucuresti (“dialog cu rezultate concrete practice”), pe reprezentantii Comisiei Federale pentru Comert a  S.U.A. si ai Food Distributors International, S.U.A.); “Arta acoperirii inteligente a Pietei”, “Curentul comercial”, 8 mai 1998“; “Distributia produselor alimentare si de larg consum” (I + II), “Tribuna Economicã”, nr.25 si nr.26/1998; “Distribuitori si Producatori in pragul mileniului trei”, “Marketing – Management”, nr.5/1999; “Se contureaza o noua strategie de parteneriat intre producatori si distribuitori”, “Curentul economic”, nr. 6/9-10.01.1999; “Romania in economia lumii : Distributia moderna si tehnologia informatiei”, “Tribuna Economica”, nr.15/14.04.1999; “Participanti sau doar spectatori la revolutia culturala a industriei si comertului?”, “Economistul”, nr.462/1999; “Un parteneriat de certa actualitate”, Marketing – Management, nr. 5/1999; ”Tehnologia informatiei, o resursa strategica inca neexploatata suficient”, “Romania Libera”, nr.2742/3.04.1999; “Ce sanse avem sa reducem decalajele fata de lumea distributiei internationale?”, “Economistul”,  nr.479/1999; “Evolutia patrunderii conceptului E.C.R. in Romania”, “Economistul”, nr.575 din 6 aprilie 2000; “Globalizare, Dezvoltare Durabila si Raspuns Eficient pentru Consumator”, “Economistul”, nr.622/2000; “Mediul concurential si cooperarea pentru promovarea intereselor consumatorilor”, “Revista de COMERT”, nr. 3-4, martie-aprilie 2000”; “Aprovizionare / Distributie / Vanzari”, “Revista de COMERT”, nr. 3-4/2000, Tribuna Economicã; “Raspuns Eficient pentru Consumator”, “Revista de COMERT”, nr. 3-4/2000, Tribuna Economica; « Preocupari si tendinte in managementul calitatii produselor”, “Revista de COMERT”, nr. 7-8/2000, Tribuna Economica ; „Comunicatiile comerciale, element vital al dezvoltarii sanatoase in economie, Marketing-Management, vol.3/2004); “Distributia produselor de larg consum in Europa largita”, « Afaceri Europene », nr. 10/18-24 august 2004; “Prioritati europene in distributia marfurilor”), « Afaceri Europene », nr.21/3-9 noiembrie 2004

UA-28318306-1