Cartile anului 2007: Distributie si merchandising, Ed. Universitara Carol Davila, Bucuresti, 2007, autor Theodor Purcarea; Tratat de Management Comercial, Ed. Universitara, Bucuresti, coordonator Dumitru Patrichi; Microeconomie si Macroeconomie, Partea I, Microeconomie, Editie revazuta si completata, Ed. Pro Universitaria, Bucuresti, 2007, coordonator Ion Bulborea; Comportamentul consumatorului. O abordare de marketing, Ed. Universitara Carol Davila, Bucuresti, 2007, autori Theodor Purcarea si Monica Ratiu
Cartile anului 2007:
Distributie si merchandising, Ed. Universitara Carol Davila, Bucuresti, 2007, autor Theodor Purcarea;
Tratat de Management Comercial, Ed. Universitara, Bucuresti, coordonator Dumitru Patrichi;
Microeconomie si Macroeconomie, Partea I, Microeconomie, Editie revazuta si completata, Ed. Pro Universitaria, Bucuresti, 2007, coordonator Ion Bulborea;
Comportamentul consumatorului. O abordare de marketing, Ed. Universitara Carol Davila, Bucuresti, 2007, autori Theodor Purcarea si Monica Ratiu (+ imagini cele patru carti)
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!